DETDUSA - LØPER IFRA POLITI SINGLERELEASE:
Da elektronika-trioen detdusa skulle slippe single, endte vi opp med å lage et spill.
Resultat: Låta ble streamet over 1000 ganger iløpet av de første 24 timene etter lansering, og det ble registrert over 1500 spillere det samme døgnet. Spillet skapte også et kjempeengasjement i SoMe.
Kunde: ComeOn
Guerillamarkedsføring for ComeOn! Vi la ut 1200 lommebøker i Norges fem største byer. Folk som fant lommebøkene fikk dem til odel og eie, samt innholdet, en «verdidollarseddel» som ga 100 kroner å spille for på Comeon.com.
Kunde: Bluestep
Kreativt konsept: Når var det du havnet i økonomisk knipe.
(Som kreativt team i Mamma og Pappa reklamebyrå)
Kunde: Direktoratet for Byggkvalitet, Mesterbrevnemda, Fagrådet for våtrom
Prosjekt: www.kompetansesjekk.no
Samlenettside for å sjekke at håndverker er den han utgir seg for. Samsøk i alle tre kunders databaser. Animerte bannere som slo alle CTR-rekorder hos mittanbud.no.
(Som kreativt team i Mamma og Pappa reklamebyrå, illustrasjoner av Inky Studio)
Kunde: HJELPEKILDEN
Hjelpekilden er en organisasjon som hjelper folk i religiøs bruddprosess. Vi er fast samarbeidspartner og rådgivere på kreative konsepter for Hjelpekilden.
Her er eksempler på TV- og radioreklame som vi har laget sammen med Hjelpekilden, og henholdsvis Avia og BådeOg.
Kunde: Askerklinikken
Annonseserie for Askers fremste tannlegeklinikk, Askerklinikken. Budskap skrevet i tannhelsefremmende produkter. Slagord: Vi er her for å passe på tennene dine.
Klikk på bildet under for større brødtekst.
Kunde: Armaturjonsson
Selgerne hos Armaturjonsson har et program som gjør det ekstremt enkelt å prosjektere rørsystemer, slik at proffkundene hos entreprenører og arkitekter slipper bruke mye tid på å bestille rørsystemer fra Armaturjonsson. Dermed mindre overtid og mindre overtidsmat. Og for å stå ut i mengden av henvendelser inviterte Armaturjonsson mottagerne til å ta kontakt med hamburgertelefonen vi sendte dem.
(Som kreativt team i Mamma og Pappa reklamebyrå)