DETDUSA - LØPER IFRA POLITI SINGLERELEASE:

Da elektronika-trioen detdusa skulle slippe single, endte vi opp med å lage et spill.

Prøv spillet her.

Resultat: Låta ble streamet over 1000 ganger iløpet av de første 24 timene etter lansering, og det ble registrert over 1500 spillere det samme døgnet. Spillet skapte også et kjempeengasjement i SoMe.

 
 

 

Kunde: ComeOn

Guerillamarkedsføring for ComeOn! Vi la ut 1200 lommebøker i Norges fem største byer. Folk som fant lommebøkene fikk dem til odel og eie, samt innholdet, en «verdidollarseddel» som ga 100 kroner å spille for på Comeon.com.

 

 

Kunde: Bluestep

Kreativt konsept: Når var det du havnet i økonomisk knipe.

(Som kreativt team i Mamma og Pappa reklamebyrå)

 

 
Mesterbrev-600x300.jpg

Kunde: Direktoratet for Byggkvalitet, Mesterbrevnemda, Fagrådet for våtrom

Prosjekt: www.kompetansesjekk.no

Samlenettside for å sjekke at håndverker er den han utgir seg for. Samsøk i alle tre kunders databaser. Animerte bannere som slo alle CTR-rekorder hos mittanbud.no.

(Som kreativt team i Mamma og Pappa reklamebyrå, illustrasjoner av Inky Studio)

 

 

Kunde: HJELPEKILDEN

Hjelpekilden er en organisasjon som hjelper folk i religiøs bruddprosess. Vi er fast samarbeidspartner og rådgivere på kreative konsepter for Hjelpekilden.

Her er eksempler på TV- og radioreklame som vi har laget sammen med Hjelpekilden, og henholdsvis Avia og BådeOg.

 

 

Kunde: Askerklinikken

Annonseserie for Askers fremste tannlegeklinikk, Askerklinikken. Budskap skrevet i tannhelsefremmende produkter. Slagord: Vi er her for å passe på tennene dine.

Klikk på bildet under for større brødtekst.

 

 
Armaturjonsson.jpg

Kunde: Armaturjonsson

Selgerne hos Armaturjonsson har et program som gjør det ekstremt enkelt å prosjektere rørsystemer, slik at proffkundene hos entreprenører og arkitekter slipper bruke mye tid på å bestille rørsystemer fra Armaturjonsson. Dermed mindre overtid og mindre overtidsmat. Og for å stå ut i mengden av henvendelser inviterte Armaturjonsson mottagerne til å ta kontakt med hamburgertelefonen vi sendte dem.

(Som kreativt team i Mamma og Pappa reklamebyrå)